Date | 24-09-2020 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Source ID | IAAI_28209766 | ||||
Source | IAAI | ||||
Vehicle VIN | JM3ER2B59B0368865 | ||||
Make | Mazda | ||||
Model | Cx-7 | ||||
Year | 2011 | ||||
Odometer | 72098 | ||||
Odometer (km) | 116077 | ||||
Title | 2011 Mazda Cx-7 2.5L For Sale in Tulsa OK | ||||
Description | Vehicle is up for an auction (IAAI) | ||||
Location | US OK | ||||
Engine Capacity | 2500 | ||||
Fuel |
| ||||
Color |
| ||||
Drive |
| ||||
Transmission |
| ||||
Cylinders | 4 | ||||
Damage | Left Front, | ||||
Retail Value | 7396 | ||||
Repair Value | 6093 | ||||
Keys | 1 | ||||
Date | 31-03-2021 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Source ID | MVSU_439685 | ||||
Source | Ministry of Interior of Ukraine | ||||
Vehicle VIN | JM3ER2B59B0368865 | ||||
Make | Mazda | ||||
Model | Cx-7 | ||||
Year | 2011 | ||||
Description | Registration in Ukraine: 71/РЕЄСТРАЦІЯ ТЗ ПРИВЕЗЕНОГО З-ЗА КОРДОНУ ПО ПОСВІДЧЕННЮ МИТНИЦІ | ||||
Location | Ukraine ТСЦ 1248 12537 | ||||
Number | AE5910PB | ||||
Engine Capacity | 2489 | ||||
Fuel |
| ||||
Body |
| ||||
Color |
| ||||
Weight | 2125 | ||||
Keys | 1 | ||||
Owner | P |
Date | 20-03-2025 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Source ID | ARIA_38015282 | ||||
Source | AutoRia | ||||
Vehicle VIN | JM3ER2B59B0368865 | ||||
Make | Mazda | ||||
Model | Cx-7 | ||||
Year | 2011 | ||||
Odometer | 134000 | ||||
Odometer (km) | 134000 | ||||
Price | 9200 | ||||
Price (USD) | 9200 | ||||
Title | Продам Мазда СХ-7 2011 (AE5910PB) газ пропан-бутан / бензин 2.5 внедорожник / кроссовер бу в Кривом Роге, цена 9200 $ | ||||
Description | Надійний атмосферний двигун 2,5 л, гідротрансформатора 6ст АКПП (не путайте з європейською версією з "болячками" 2,3 л); безпроблемне ГБО,клімат-контроль,люк, підігрів сидінь,електропривод сидінь,датчики тиску шин та ін. Високий кліренс та відмінна керованість,надійна експлуатація. | ||||
Location | Ukraine | ||||
Number | AE5910PB | ||||
Engine Capacity | 2490 | ||||
Fuel |
| ||||
Color |
| ||||
Drive |
| ||||
Edit Update | 1 | ||||
Keys | 1 | ||||
Owner | P | ||||